Friday, October 30, 2009

Laptop Impianku


16/10/09 aku n special frenz saje je g ronda2 Kota Bharu. Saje nk g tgk bandar KB yg katenye dh byk perubahan. Byk jln yg dh jadi jln sehala..saje nk g menapak Parkson yg baru jer bukak kat KB..nk tgk sejauh mane gah nye bangunan tu yg diperkatakan ramai org. Mak oiii..naik jer parking die, aku rasa mcm semcm jer. Pelik bebenor jln nak naik ke parking..time naik ok lg ler..tp time turun, rasa lg ok naik roller coster kat Genting.


Bile dh siap parking kete..naik ler lif turun ke Ground Floor. Lif pun ngan plywood je lg. Dh sapa bawah tu, aku terjah ke kedai kasut dulu..cari paten kasut pebret. X jumpa plak yg berkenan.

Pas tu masuk butik Sembonia cari handbag..


Yg paling aku jatuh cinta...bila lalu kat kedai SONY..mak oiiii...cantik nye laptop Pink VAIO ni..kalu ikut ati mmg aku nk beli jer. Nasib ler ditahan oleh kwn aku ni..kalu x mmg dh slamat terbang RM1999 ari tu...Nasib ler ade kwn aku ni yg sememang nye slalu jd pengguide aku dlm semua benda. Tq sayg..hehehe.

No comments:

Post a Comment